Saturday, January 22, 2011

RM50 --> RM100

tengok title je mesti da tau..
'DUIT' ,
dudok kat campus ingat bole la nak save bile upm sedia kan 'meal plan' rm400 setiap sem..(kene bayo jgak) ,
tapi bile tiap2 minggu asik keluar jalan2, jangan harap la bole save duit..

ni anggaran kalau aku keluar pergi class tuition jalan2 :
-pejalanan pergi balek = RM10
-kos melantak makan = RM15
-beli barang makanan dalam bilik = RM20
-masok gardien = RM20
-baju = RM25
-tiap kali nak balek,beli eskrem Malaysia mekdi = rm5
aku malas nak kire total,buat sakit hati!

sekarang ni barang mahal nak mampos gile!
so aku xde la nak salahkan nafsu pembelian aku..haha
tapi kalau aku juz keluar teman member cari barang xde la habis sampai RM50 ,
buat lepas tambang dengan makan jadi la...

part yang paling aku suke bile jalan2 ialah.......
opkos la begambo!haha
biase la perempuan....
pulak tu ade yang rajin nak amek kan gambo..
hee mekasih kak naem!

ha aku bagi tunjok sikit gambor2 gedik cantik kitorang..hehe

@MINES


@MINES

@MINES


@MID VALLEY


@SOGO

haha banyak lagi...tapi cukop la ek..
tapi time2 jadi student ni la mase nak jalan2 pakai duet ptptn kan...
kalau tak bile lagi..
aku bersyukur sangat dapat sambong study kat area sini,
walaupon duit pon banyak sangat habis.... :(

p/s : jauh perjalanan , luas pemandangan