Friday, March 18, 2011

cantik..????

hooolaaaa~~~

huh selame beberape hari fokus kat buku,la ni laa baru boleh gune this time dengan online.
ni semue exam punye pasai!

terpanggil untuk bukak fevret channel aku kat youtube , Matluthfi90 (cewah!) , so aku pon layan la video tu selame 4 minit 30 saat.haha kene cakap bape lame ke? lantak le~


ok gurl2 on the picture below ni pade aku cantik.


wardina

juliana evans

siti nurhaliza

lisa surihani

nur fazura

norjuma

fify

liyana jasmay


linda hashim

eerrrkkkk.ok tak tersenarai. :'(


*******


ok meh layan video ni plak~





ramai orang boleh cantik dengan muke , badan, dan pakaian ,
berape ramai boleh jadi cantik dengan perangai...
kan???


Daripada Umm Salamah, isteri Nabi SAW, katanya: Aku berkata, "Wahai Rasulullah! Adakah wanita di dunia lebih baik atau bidadari?" Baginda menjawab, "Wanita di dunia lebih baik daripada bidadari sebagaimana yang zahir lebih baik daripada yang batin."Aku berkata, "Wahai Rasulullah! Bagaimanakah itu? Baginda menjawab, "Dengan solat, puasa dan ibadat mereka kepada Allah, Allah akan memakaikan muka-muka mereka dengan cahaya dan jasad mereka dengan sutera yang berwarna putih,berpakaian hijau dan berperhiasan kuning..." (Hadis Riwayat al-Tabrani)


: : sesape yang cantik tu jangan bongkak , perangai bagi elok ok..baru orang lain respect. : :