Tuesday, April 5, 2011

pitiful for 'kaum hawa'

aku di invite oleh member aku untuk join group Persatuan Mahasiswa Islam (PMI) UPM, dalam pesbuk semalam.
aku pon jenguk2 la post2 dalam group 2,
sekali terjumpe video kat bawah ni.
terkebil-kebil mate aku tengok video ni..
korang kalau rajin take a moment to watch dis video ok...


 

lincah teros buang pic yang boleh di tengok oleh kaum laki sambil diorang angkat2 kening bile tengok pic tersebot.haha memandai je aku!

kekadang kite main pakai je ape yang selesa dipakai..... 

ok girl is wrong if dedahkan aurat.
tapi jarang gile salahkan lelaki yang tak reti jage mate,addicted gile tengok picture sampai macam tu sekali.(macam scene last dalam video tu)
juge jarang gile post yang bagi nasihat kat lelaki untuk jage akhlak diorang.
alasan nye ialah nafsu lelaki lebih cenderung kepade yang 'satu' tu,so that susah nak kawal.
dengar alasan tu teros je aku terpikir,haa???macamla perempuan takde....
haha name pon alasan~

kekadang words 'dont judge a book by its cover' adelah salah.
sebab pade aku care nak menilai orang is start from personaliti luaran someone.
even kalau kite nak beli buku pon kite akan tengok cover buku tu cantik/menarik or tak kan..
kalau dah muke sangat stranger, tak mutahil that person pon aneh jugak right..

ape2 pon video ni teach aku supaya lebih careful untuk letak gambar kat dalam pesbuk or blog.

*kepade kaum perempuan,jage aurat, jage akhlak.kesian kite kan ^ ^''
*to the men out there,jage mate,jage iman.trimas~

: : sesame mengingatkan ^ ^ : :