Friday, February 18, 2011

berserah

............................


see dat pic~
angkat tangan bukan tande tunjuk ketiak,
bukan juge tande tayang body.

angkat tangan tande berserah,
berserah pasal ape? bio aku jawab sendiri

berserah je ape nak jadi,
hope ape yang jadi nanti is the best,
aku da cube, da usahe, da try, da test,
tett...bende same je semue tu.

and aku da doa,
opcos le..as a muslim, lepas usahe kene la doa, then tawakal..
haha benda2 basic je pon semue tu..

banyak gile bende yang buat kusot kepale hotak,
and kusotnye memang dah tak boleh nak sikat even pakai sikat kutu sekalipon.
perhatian..aku tak de kutu ok~
saje nak mention.

lagi lagi lagi gile kusot bile baru je lepas abes test,
even 'test' pon, carry mark setiap subjek penting la sey..
kalau carry mark hancor, jangan harap la nak dapat 'anugerah dekan'.
lagi la jangan harap nak dapat 'grad 1st class' nanti.
peh tinggi tak tinggi cite2 aku~

study last minit memang fevret aku. tapi bile rase tak sempat nak abes kan bace semue dalam 1 malam, baru padan dengan muke aku.
selalu ade niat nak berubah, rajin rajin rajin. 
haha tapi hampeh, niat tinggal niat~
tak pe la..at least ade la jugak niat dari tak de langsong.(ayat sedap kan ati sendiri)
korang ade?

:(


: : mama..abah.. <3 <3 <3 : :