Friday, February 25, 2011

terima kasih ya ALLAH

Alhamdulillah...

tetibe aku rase bersyukur sangat...

terime kasih  nursahlizamuhamatyain sebab bagi aku sedar dengan entri2 dalam blog anda,

memang aku ade bace blog2 berbentuk ilmiah Islam sebelum2 ni, tapi bile 1st time bace blog liza, tetibe aku rase aneh semacam, maybe sebab die kawan aku then aku rase ayat2 yang die tulis senang je aku nak masuk,
:'( rase menyesal + sedih + gembire pon ade..

- menyesal sebab tak belajar betul2 dulu, kalau tak boleh study overseas macam liza, tapi still bersyukur dapat sambung study even dalam negare je..alhamdulillah ini rezeki aku...
- sedih sebab bace ayat2 yang bagi aku kesedaran sampai tetibe je aku nangis..
- gembire sebab tengok pic die happy je kat sane, tak pe kan aku tumpang gembire... :)

k fine,aku nangis bace entri liza.. and aku rase aneh gile menangis cam tu skali, entri liza tak de cite sedih2..tapi rase 'insaf' yang sedarkan aku buat aku nangis..then aku rase tenang...perasaan ni datang dengan izin Allah...




betul cakap liza, ''perubahan memerlukan pengorbanan''
pengorbanan mase, duit, tenage,
insyaAllah kalau kite ikhlas semue pengorbanan tu sangat berbaloi...and bende2 ni semue hanye Allah Maha Mengetahui...


*******


semue orang nak berubah, dari buruk kepade lebih baik,

aku harap sangat perasaan yang Allah kurnia kan sekarang ni akan kekal sampai aku mati....sebab aku nak masuk syurge...sape tak nak masuk syurge kan...... :)

and aku akan cube ubah sikap2 buruk aku (tak perlu aku bagi tau kot ^^, ) to be a better of human being,as a Muslim...

sesungguhnye Islam adelah agame yang sangat indah...

sory sangat2 kat korang yang 'pernah terbace' entri aku if entri2 aku sebelum ni ade buat korang terase hati, sesungguhnye aku hanye manusie biase, tak lari dari buat silap... :')





: : same2la kite berubah untuk jadi lebih baik....amin... :)  : :