Saturday, February 5, 2011

Incomplete


incomplete atau dalam bahase jawe Melayu 'tak lengkap' ,
aku rase diri hidop aku macam tak lengkap je sekarang...
makin lame makin tak lengkap , tak lengkap ,dan tak lengkap ,
pasal aku?entah aku pon tak tau..

haha tetibe jek aku nak tulis entri pasal ni ,
sebab tadi roomate aku leh nak bukak lagu Backstreet Boys_Incomplete lak ,
haha jiwang la ko semah
tetibe cam sedih lak sey dengar lagu tu... :'(

is that kalau tak de pakwe hidop kite tak lengkap?
helo hawe , kau ade ramai kawan la... tak payah nak pakwe2 bagai ni ,
kau pon penah rase camane kusotnye melayan pakwe2 ko yang hampeh dulu kan...
ceh!!pakwe2 konon..haha tak de la ramai mane kot ,

mia_so sweet dak kecik 2 orang ni!
or is that kalau kite tak dapat bende yang kite nak sangat so hidop kite tak lengkap?
haha yang ni maybe..
banyak sebenarnye bende yang aku nak sangat tapi hampeh tak dapat , 
contohnye , aku nak sangat ade rumah sendiri , rumah yang tertutup , besor ,cantik , ade swimingpool , ade buai bawah pokok , rumput golf (tak payah nak mesin2 rumput sangat) ,

bagi tengok dari jauh jek.cool la sey.. malam2 lagi cantek...
ceh!!study pon tak habis lagi , keje pon belom lagi , ade hati nak ade rumah macam tu..
tapi at least aku ade la jugak pasang niat macam ni ,
kalau da ade niat , for sure la aku aku akan try nak dapat kan bende2 ni semue...

lagi la aku rase incomplete gile bile result sem 1 baru2 ni  sangat tak memuaskan aku!
tu la..banyak maen2!bejalan je keje ko we ea..

walau ape pon ,aku still la bersyukur ade mama , abah , adek badek , kawan2 yang gile,special ..
kire 'complete' dari segi persekitaran la tu kan..

and the most important thing is , 'complete' kan la rohani n jasmani anda dangan Allah ,
ingat Die selalu...
Die je yang boleh buat kite rase sempurne and kite dapat cover segale rase 'incomplete' dalam hidop kite ni bile kite ingat Die...

renung2 kan..dan selamat beramal ~ ~ ~

: : suke ati r!!! : :