Sunday, February 13, 2011

topik laen plisss???

zzzzzzzzzzzzzzzzzz
1 hari terperok dalam bilik tak tau nak wat ape...
nak jalan da bejalan semalam ,
duit pon naik pokai .

bukak pesbuk naek menyampah bace post2 perasan yang tah pape!
nak merepek pon agak2 la beb...sikit2 suda...
nak publisiti lebeh kot masing2...
better aku tak bukak pesbuk dari menambahkan level menyampah aku kat post2 publisiti murahan yang terpampang kat wall pesbuk aku.
melayan game kat pesbuk lagi best kot dari usha2 post merepek mereka .

so time to blog walking~~~

hmm hampeh...
balek2 post pung pang pung pang kutok mubarak, kutok obama ,
kalau pon mubarak dengan obama terbace blog korang , agak2 die paham ke??
haha may be la , kalau die guna google translater .
politik negare sendiri tonggang langgang tapi masing2 sibok mengutok politik negare lain .
cite huru-hare DAP , PAS ngan UMNO , duit cukai mak ayah kite kene telan dengan Mubarak 1Malaysia ,  korang tak nak cerite skali ke?
haha lantak p!
kan blog korang...ye dak???

boring boring boring!

paling bangang menyampah bile ade blogger bergadoh dengan blogger lain ,
adus!kenape aku boleh terbace blog2 macam ni???
tah pape!
enjoy la dengan blog2 korang..
orang buat blog nak cari member , tambah information , bagi orang dekah ,
ni tak , sebok nak bergadoh...

haha lagi sekali , lantak korang la...
kan blog korang..kan kan kan..

tapi ade la jugak blog2 yang boleh buat aku dekah sorang2 arini...
lagi bagos kot bace blog2 kelakar yang boleh buat aku ketawe sorang2 macam orang gile dari bace blog yang macam dah tak de topik lain .
n blog2 dekah 2 pon ade link yang bagi aku knowledge .
so, infomation pon aku dapat , ketawe pon dapat .


: : funny is better than just copy . so , another topic please???  : :